Horoscop zilnic

duminică, 6 martie 2016

E NOAPTE...


M-am asezat in asternutul noptii cu gandul sa fiu mirajul care sa te ademeneasca spre ...insula dorintelor .Luna priveste si parca rade de ...gandurile nebune.
Gandurile cad pe raduri de scris...te simt ,parca te aud ,esti aici langa mine ...vino mai aproape !
Iti aluneca privirea direct in inima mea ,
Cuprinde-ma cu bratele si tine-ma incatusata,
Sa nu ma pierzi niciodata!
Buzele-ti sant arse de fierbinteala dorintei
Lasa-ma sa-ti dau balsamul buzelor mele,
Ce frumos ...putem sa scriem istorie in stele
Iubeste-ma ,asa cum n-ai facut-o niciodata
Fi protector in linistea noptii ,strecoara-te si fura-mi amorul
Danseaza pe goliciunea trupurilor noastre intensa traire
Tu musti cu pofta din preaplinul sanului,patruns de valul simtirii
Mugurii ce i-ai cules din voluptatea lunii ,isi scutura parfumul...
Miroase a iubire!!!
Iubeste-ma ...marginea gandului meu infloreste
Ma frang intre bratele tale si simt lumea noastra plina de mister ...
Dar avem culorile dragostei care ne scriu pe harta inimii ...
Iubiti-va frumos si fierbinte!
E noaptea iubirii nebune ...

E noaptea pacatului frumos!
Nu vreau sa apara rasaritul ,pentru a stinge opaitul iubirii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu