Horoscop zilnic

vineri, 22 ianuarie 2016

A TA ,A MEA...


Povesti ce nu le-aude nimenea,
Povesti in inimile noastre scrise,
Cu pana inmuiat in lacrimi si in vise,
In dragoste orbeasca sau sincera iubire,
In tot ce am crezut,in speranta de maine.
Povestea mea nescrisa in carti si sub tipare,
Povestea mea se-aude in strune de chitare,
In plansetul de dor,in lacrimi tremurand,
In sufletu-mi ranit si-n vocea mea oftand.
Povestea mea e-n versuri si in scrisori deschise
In ochii mei cei verzi si-n inima ce-mi bate,
In gand,in asternuturi si-n dimineti uitate.
Povesti ce le-am uitat,povesti ce le ador,
Acelea de iubire ce inima mi-au frant
Si-acelea trecatoare ce m-au facut sa uit.
Povesti needitate traite cu intensitate,
Neregizate,fara culise si acte,
Povesti ce le-am trait si le-ai simtit din plin
Pline de lacrimi,pasiune si suspin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu