Horoscop zilnic

miercuri, 27 aprilie 2016

E PRIMAVARA SI MI-E FRIG,IUBITULE ...


Mi-e dor de bratul tau cel cald sa-mi mai aline dorul
Culcandu-mi capul pe-al tau piept sa retraim amoru
In doua vise ce aveam se impletea iubirea
Dar peste ani s-a asternut tacuta, amintirea.
Mi-e dor iubite de-un sarut!... Ce drept eu am a spune?
Doar o straina am ramas pierduta-n marea lume...
Il rog pe bunul Dumnezeu sa-mi spuna daca poate
Macar daca esti fericit... si-apoi merg mai departe...
Ramai mereu al meu iubit si voi pastra in minte
O dragoste fara pacat cu doua juraminte...
Tu ai promis c-ai sa revii tarziu intr-un anume anotimp,
Eu n-am promis, dar te-am iubit si-ncepe-ncet lasarea noptii...
Se face frig, iubitul meu, adorm in gand cu tine,
Mai sper ca-n sufletul tau bun, e loc si pentru mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu