Horoscop zilnic

duminică, 24 aprilie 2016

...SI PLOUA !

La urechea ta ploaia o ascult ...ploua!
In odaie parca nu este loc mai cald,
Ma adapostesc in bratele tale ,ma primesti ?
Cu varful degetelor caut sub camasa cuptorul inimii tale,
Iar tu ...imi luminezi chipul cu o muscatura fina pe lobul urechii,

Si uite asa... bem din cupa cu mir a iubirii.
Astept sa ma chemi in lumina lunii...
Dar ploua ...in pocalul in care ne imuiem maretia dragostei
Si usor usor se sting marginile noptii in plimbarea printre luna si stele
Te iubesc pana la trezirea zorilor ...am sa las candela iubirii aprinsa!


Noaptea sant vise aglomerate ...simplifica-le prin doua cuvinte,
Care sant ...?
...ma gandesc,
te sarut...
mi-e dor,
mi-e dor de sarutul tau!!!


contopindu-ma,
cu sufletul tau ...iubire!!
finalul...un strigat ...de iubire ,
pe care nu-l poti da vreodata daca ...
nu esti prezent in simtirea mea !

Si plec cu ploaia gandurilor sub cerul inorat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu