Horoscop zilnic

sâmbătă, 28 mai 2016

ALERGAM

Cu totii santem intr-o continua alergare pe drumul vietii ,de cele mai multe ori avem o tinta ,odata atinsa ne dorim mai mult si alergam spre alta provocare a vietii . Ce se intampla cu noi cand nu facem popas ?Uitam sa ne bucuram de ceea ce am obtinut ,uitam sa ne bucuram sufletul ,uitam sa-i dam atentie celui de langa noi si ne trezim intr-o zi ca de fapt am alergat si am obosit pentru NIMIC.Sant atatea nimicuri in viata noastra care vin ca raspuns pe repede inainte ... si v-as intreba eu ce ati facut azi ?Cu siguranta raspunsul ar fi NIMIC ...si aceste nimicuri ne aduc zambete ,bucurii ,ne afecteaza intr-un mod sau altul si vin eu cu o alta intrebare ;Ce nimic ai chef sa faci azi ?Ce ziceti daca ne-am varsa nimicurile ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu