Horoscop zilnic

miercuri, 18 mai 2016

CHEF ...de scris !

Astazi, sunt pusa pe povestit, desi oarecum credeam ca in ziua de azi voi face alte lucruri, totusi, pe parcurs, am realizat ca de fapt, astazi am si mai mult chef de scris si de vorbit .
Sunt unele lucruri pe care simteam sa le povestesc de ceva vreme, dar dupa ce abia am reusit sa ma linistesc,am meditat un pic la lucrurile din viata mea ,mi-am facut curaj si cred ca in aceaste randuri va veti regasi si voi . 
Toti am avut experienta unei povesti de iubire ,de dragoste ,cum vreti s-o ganditi ...si cu totii ne-am bucurat de prezenta ei ,asa cum a venit .Sigur ,fiecare cu trairea lui ...bucuria aceea nu se poate uita niciodata !
Atunci cand esti indragotit ,traiesti intr-o lume ,o lume doar a ta si mult mai diferita decat restul lumii ! Ca sa nu generalizez vorbesc despre persoana mea. Eu sant o visatoare ,poate chiar suta la suta si pentru cunoscatori, se intelege de la sine ca visatorii locuiesc intr-un curcubeu !
Cand iubirea isi ocupa locul confortabil in saloonul sufletului si in camaruta inimii,totul este minunat ,si spunem ca este locul perfect creeat de DOMNUL UNIVERS ! Dar ce facem, ca apar si intemperii in frumoasa noastra lume ,in lumea iubirii?
Avem caderi si ramanem cu rani ,rani care raman pentru tot restul vietii .Nu stiu si nu sant convinsa ca o alta iubire rezolva ruptura altei iubiri ...fiecare iubire are frumusetea si nebunia ei!
Se spune bine ca IUBIREA ramane ,noi santem cei care ne schimbam .Dilema mea incepe din acest punc ;de ce ne schimbam ,de ce devenim alti oameni ,de ce indiferenta si nepasarea pune pecetea pe noi ?Ne-am trezit noi din frumoasa poveste de iubire si ne-am conectat la viata plina de tumult?Ee, si ce treaba are iubirea cu viata tumultoasa ...uitam sa iubim ?..si mai grav ...cum este sa iubesti intrerupt si pe pofte ,cum sa fie iubirea doar divertisment ?
Si asa te trezesi cu sufletul tandari ,cu inima franta si cu creierii zdobiti ...ramai paralizat de loviturile primite si totusi simti ...
Sentimentul iernii ,brrr...timpul trece,
Fluxul melancolic insistent si simplu
Cai nedeslusite spre a le afla
Din ce-a fost odata le vom aduna.
Si adunam in cutiuta sufletului ...bucuria iubirii ,durerea pierderii si lacrima dragostei !
Dar dupa orice furtuna ,vine ea si vremea buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu