Horoscop zilnic

joi, 27 octombrie 2016

O FARAMA DE VIS...

Iti treceai usor degetele prin parul meu, ma privea adanc in ochii, clipele treceau grabite pe langa noi, se adunau intr-o singura clipa infinita. Iti plimbai usor cealalta mana pe obrazul meu, mii de cantece strabateau universul, iar noi, noi eram doar doi, un barbat si o femeie pe cale sa se indragosteasca nebuneste unul de celalalt. Tot ce mai zaream in afara de zambetul tau, erau cateva stele care isi aruncau parca toata stralucirea pe chipul tau. Ma asaltau o mie de ganduri, as fi fugit, dar as fi ramas in acelasi timp. Prea ireal, prea bun, prea tandru…prea aproape de un sarut care poate ne-ar trezi pe amandoi la realitate, prea aproape de a te cunoaste mai bine. Asta ma sperie la tine..mi-e teama sa ma apropii mai mult, mi-e teama ca in apropierea dintre buzele tale si buzele mele s-ar putea stinge toate sentimentele, toata magia. Mi-e teama ca visul este doar vis. Mi-e teama sa te cunosc mai bine, pentru ca in momentul acesta am atata nevoie de tine, de sinceritatea si duiosia ta, incat sa descopar ca nici tu nu esti ceea ce pari a fi, ar putea distruge visele mele in totalitate…



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu