Horoscop zilnic

luni, 24 octombrie 2016

VALSEZ... PRIN GANDURI TOMNATICE

 
Un suflet flamand de dragoste, un ceai ferbinte, cativa stropi de ploaie ce se zdrobesc de geamul aburit al ferestrei mele, un gand, un zambet si o amintire. Amintirea inceputului povestii noastre de dragoste, o dragoste nascuta din covorul multicolor al frunzelor abia cazute din copaci. Culorile minunate ale toamnei imi aduc mereu zambetul pe buze, un zambet de dor, plin de dragoste si amintiri frumoase. Toamna retraiesc primul sarut si prima atingere, nebunia inceputului, emotia de dragoste tarzie de toamna. Cate amintiri frumoase cate nopti nedormite, cate vise si cate sarutari?! Poate doar frunzele au numarat ! Pentru mine totul a fost la infinit. Obisnuiam sa iti strang mana intr-a mea, sa inchid ochii, sa capturez emotia pentru totdeauna, sa nu cumva sa se piarda, sa se risipeasca dragostea. Fiori inca se lovesc zgomotos de peretii interiori ai cescutei cu ceai. Imi place toamna pentru ca nu este un alt moment al anului mai frumos in care sa ma ascund de vant si ploaie in bratele tale. Ma simt ocrotita, in siguranta, ma las dusa de val si iti zambesc timid, la fel ca prima data. Tu, eu sub cerul plin de stele, frunze ce fosnesc sub pasii nostri, o adiere rece a vantului ce ma face sa ma pierd tot mai mult in imbratisarea ta, in sufletul tau ce fredoneaza cantece frumoase de dragoste. Toamna, anotimpul care ne aduce mai aproape, anotimpul care ne aduce linistea, magia, dragostea … Ce dor mi-a fost de tine toamna! Imi amintesti mereu cat de frumoase sunt inceputurile si dragostea. Imi amintesti mereu ca atunci cand nu mai speri, ca desi totul in jur se destrama, frumusetea , dragostea este chiar acolo, sub ochii tai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu