Horoscop zilnic

miercuri, 24 ianuarie 2018

DE VORBA, CU SUFLETU-MI


Uneori, te vad sprijinit in visare, suflete…Alteori, te simt inecat intr-o tacere adanca! Stiu! Te sufoca lipsa unor inimi …
Si pe mine!
Dar rogu-te … respira! Umple-ti plamanii cu speranta si mergi inainte!
Inaintea mea, in dreptul meu, nu conteaza! Doar mergi inainte!
Suntem parti ale aceluiasi intreg. N-am putea exista, unul in lipsa celuilalt. Asadar …Respira! Ma lasi fara aer …
Nu vezi cum ma sufoc?!
Respira! Inca o data, si inca o data! Nu te opri ...! Masoara-mi secunda, minutul, ceasul … avem nevoie de oxigen…
Multumesc! Acum … iubeste!
Da,  stiu ca inima si cu tine, ati rupt orice legatura…
Nu-mi pasa! Reantregiti-va!
M-auzi, suflete?!
Sa se faca lumina …! Vreau sa-mi fie …bine! Nu pricepi?! Vreau o iubire eterna cam … peste tot, peste toate!
Iti amintesti?...
Impreuna! Si niciodata, separat!
Haide! …Ridica-te de jos! Culege-ti buchet lacrima si sufla-ti cat mai in larg, neputinta si durerea!
....Gata, Stiu!
Umple-ti privirea de verde… Ma rog, de-albastru .. prea putin importanta culoarea, acum! …te las pe tine sa-o alegi! O singrua pretentie pot avea si eu, zic…
M-auzi, suflete?
Nu-mi sta posomorat! Nu mi te colora, sobru … Nu-mi sta, palid … si nici incercanat! Straluceste!
Te vreau … vesel, te vreau viu, suflete !
AUGUST 2017


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu