Horoscop zilnic

sâmbătă, 13 ianuarie 2018

STRAIN IN VISUL MEU ?


Nu stiu, dar...
Asculta-mi inima straine...
Are ceva doar pentru tine,
Din suflet vechi si prafuit
Ti-a scris cuvinte infinite!
Si daca ai curaj ...
Asculta-mi inima straine,
Canta in versuri acorduri fine
Dar nu intelegi sau iti e frica,
Sa auzi tot ce-ar vrea sa-ti  zica?!
Si pleci, dar inainte ...
Asculta-mi inima straine,
Cum canta numai pentru tine
In versuri calde din clape reci,
Tu iar nu o auzi si... pleci.
Si azi si maine si in vis...
Asculta-mi inima straine...
Ascult-o azi, ascult-o bine,
Pentru ca o sa-ti fie dor
De dulceata ...buzelor .
Si da si nu, atunci...
Asculta-mi inima straine,
Ea canta, dar nu are cine
Sa o asculte, sa o iubeasca,
Sa o admire sau s-o opreasca 
(11 dec.2016)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu