Horoscop zilnic

vineri, 19 iunie 2015

DIMINEATA MATINALA

Dimineata a fost demult ,n-am avut nevoie de cafea si tigari ca sa ma trezesc…soarele era prezent la datorie  si ochii mi-au fost oribiti de o raza mai putin cuminte care m-a trezit dintr-un vis minunat , plin de soare , lucruri vechi, o intalnire superba cu prietenele mele minunate la un ceai, in cesti de portelan cu flori delicate, intr-o casa veche la o masa rotunda  si luminata mirific de geamuri mari care lasau razele puternice si calde de soare sa patrunda in incaperea plina de fum.Cineva imi atngea umarul ,parca sa ma trezesc...nimeni altul decat catelusul meu ,care vroia sa-l scot afara ...si m-am trezit !
Ei bine…visul a fost minunat! Mi-as fi dorit sa nu ma trezesc din lumea viselor care poate fi asa minunata uneori. Dar cum eu sunt o visatoare , nu e nevoie sa dorm ca sa visez, visez cu ochii deschisi, de dimineata pana seara si visez frumos !
Incep dimineata in lumea realitatii...cu cafeluta si tigari 
Sunt o boema intr-o lume plina de oameni cinici, adesea ma simt ca o caprioara intr-o padure intunecata plina de sacali… , poate perioada pe care o traiesc ma face sa ma ascund in spatele leptopului  si a fumului gros de tigara…incerc sa cred in viata de apoi, si iar visez ca in alta viata voi fi inconjurata de  oameni  buni ,frumosi si iubitori !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu