Horoscop zilnic

duminică, 28 iunie 2015

TI-AM AUZIT PASII DRAGOSTE ...


La inceput , tiptil se refugiau in inima...
Pana ce inima s-a umplut de dorinta
Si s-a revarsat in cascada senzatiilor,
Scantei de emotii ce curg prin vene,
Nebunia simturilor...
Mi-ai propus un joc, dragoste..
Dus cu imaginatia dincolo de limite,
Disipire totala in fiinta ta...
Si m-am jucat cu gandul...pana cand gandul a luat forma chipului tau,
Si m-am jucat cu vocea pana cand auzul a devenit un cant...
Mi-ai zis sa ne legam la ochi si la maini,
Sa ne cautam prin simturi,
Sa ne cunoastem cu buzele,
Sa ne cercetam cu darurile naturii,
Dulce simetrie daltuita de cer,
Sa ne patrundem unul pe celalalt pana cand devenim o traire,
Cunoaste-ma cu puterea data de univers,
Acolo unde imaginatia face legamant cu freamatul trupurilor,
Acolo unde senzatia e vie,
Vie ca adancul necuprins al fiintei...
Vino, la intrarea in lumea dragostei...
Las marturie marama pasiunii,
Mainile-nlantuite,
Ochii acoperiti de patima,
Dar luminos deschisi catre vuietul launtric al vietii...
Sunt indicatori catre camera desfatarii,
Patrundere reala in fiinta celuilalt,
Prelucrarea ei sub focul creatiei,
Pana devienim o singura fiinta,
Pana cand sufletele se ating,
Si buzele saruta dragostea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu