Horoscop zilnic

joi, 25 iunie 2015

DOAR UN PIC ...


Sant un pic trista si nu stiu de ce ,dar cred ca am nevoie de cineva care sa fie mai aproape de sufletul meu ...
Oare sant cazuta in butoiul melancoliei ? ...nu cred !
Sant momente cand imi doresc lucruri afective si nu le primesc,nu am de la cine!
Sant om ,cu trairi ... cu dorite ... si.. ne-mplinite!
Imi spui ca simti la fel ,dar mergi inainte ...cu bune cu rele ...
Eu,nu ma mint niciodata ,sant atat de sincera cu sufletul meu si il mai cert uneori ,ca nu este capabil sa-si gaseasca linistea !
Iertare ,suflete ...penita gandurilor scrie !
Ai prieteni care te simpatizeaza ,care-ti sant aproape,dar care nu-ti pot inlocui durerea si nici dorinta ,cu altceva frumos ,pentru ca si EI le au pe-ale lor .Asa ca ...cel mai bun prieten ,nu este nimeni decat EU .Ma inteleg perfect si stiu ce-mi doresc,doar ca-mi lipsesc cateva elemente dupa care alerg si alerg in van
Putini sant oamenii cu suflet ,care sa te inteleaga si sa-ti fie alaturi ...fatarnicia este la cea mai mare putere !!!
Imi spui ca am dreptate si ca vezi aceste lucruri de ceva vreme...
Doamne ...poti sa zici ca ai prieteni?...niciodataaaaa!
Sant cunostinte oarbe si trecatoare...prieteni doar atunci cand simti si te completezi frumos ,in rest frectie la picior de lemn !
Imi spui ,ca vrei sa fi singur ...in intuneric ,De ce in intuneric !?..
Inchide tot si vezi cum este , vezi daca rezisti?
Vei sta de vb cu sufletul tau si vei primii raspunsuri
Sti de ce iti trimite sufletu starea asta ?
Pentru ca simte lipsa de ...apreciere ,intelegere ,afectivitate intr-un cuvant IUBIRE ...IUBIREA CEA ADEVARATA SI REALA !!!!!!!
Este satul de dezamagire si minciuna ...doar mimeaza iubirea...si tu, chiar si tu te faci ca nu intelegi .
Cei care nu au puterea de a recunoaste ,sant oameni slabi ...vad totul prin ceata si accepta viata opaca ...crezand ca-i mai usor sa mergi bajbaind
Suflete ...te rog iarta-ma ,dar te iubesc ,chiar daca esti nefericit !
Sper ca in alta zi ,seara ,noapte ...penita va scrie ceva mai frumos si mai plin de bucurie ...Depinde te tine ...suflete !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu