Horoscop zilnic

vineri, 24 iulie 2015

DE VORBA CU MINE




Mii de ganduri imi rascoleau sufletul, mi-asi fi dorit sa plang … asa imi curatam sufletul , de obicei . Doar ca de data asta , nu am plans ! Mi-am continuat drumul…drumul intrebarilor, drumul privirilor pierdute pana in momentul cand am inteles , ca defapt eu eram cea pierduta ! Pierduta in ganduri, in amintiri , unele frumoase, altele mi-asi fi dorit sa le sterg ! Copilul din mine striga neincetat ca nu e fericit , ca trebuie sa fac unele schimbari si sa invat ca viata nu iti va oferi niciodata, nimic gratis . Tot ce primesti frumos, va fi mereu rezultatul faptelor tale ! Nimic nu iti pica din cer … zi de zi, e o lupta. 

Uneori o lupta grea cu tine , uneori o lupta cu sentimentele , cu oamenii care niciodata nu vor fi cum iti doresti si deseori , te afli intr-o lupta continua cu ceea ce-ti doresti sa fi … Invatam in fiecare zi cate ceva nou , primim lectii de viata , reparam greseli , o luam mereu de la capat , iubim … Fara iubire, nu am exista cu adevarat .
Mult timp, m-am ghidat dupa planuri , dupa persoane care nu aveau nici o treaba cu dorintele mele , intre timp au plecat … Dumnezeu pregatea alt scenariu pentru rolul meu in aceasta lume ! El era cel care avea sa-mi aduca stabilitate si implinire in momentul in care credeam cel mai putin ! Totul se intampla intr-o maniera ciudata : atunci cand nici nu te astepti … Si e asa frumos !!!
Nu mai alerg dupa nimeni , doar dupa propriile dorinte , cine imi va fi alaturi , imi va fi ! Am inteles ca nu am nici o datorie fata de nimeni , decat fata de mine . Am datoria sa fac din viata care am primit-o , una frumoasa , linistita , implinita din toate punctele de vedere ! Nu-mi doresc sa traiesc la intamplare si nici intamplarea , sa fie parte din viata mea ! Azi , inteleg tot ce n-am putut pricepe cand inima imi batea prea tare si tot ce nu am auzit , visand mult prea departe !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu