Horoscop zilnic

miercuri, 1 iulie 2015

MI-E DOR... DE DOR !

Mi-e dor sa ma simt iubita. Mi-e dor sa-mi petrec noptile cu cineva. Mi-e dor sa ma trezesc in bratele cuiva care m-a privit dormind. Mi-e dor sa am cui sa-i spun cand ma doare. Mi-e dor sa-i pese cuiva…Mi-e dor de cineva care sa faca, uneori, in locul meu lucruri de care nu-s in stare. Cum ar fi, sa ma faca sa zambesc, sa ma stranga in brate cu drag. Sa ma aline atunci cand plang… Mi-e dor sa ma asculte cineva, sa ma astepte acasa, sa ma intrebe unde sunt. Mi-e dor sa ma simt frumoasa in ochii cuiva, nu in ochii tuturor. Mi-e dor sa apartin. Mi-e dor de o lume ,o lume a noastra ,pe care n-o mai am de multi ani. Mi-e dor de planuri si de vise . Mi-e dor de plimbari impreuna. Mi-e dor sa iubesc liber. Sa pot suna oricand, sa pot intreba orice, sa aiba valoare cuvantul meu. Mi-e dor sa contez la fel de mult. Mi-e dor sa descopar locuri noi... Mi-e dor sa fiu protejata. Mi-e dor de intelegere si conversatii frumoase in miez de noapte. Mi-e dor de cuvinte frumoase . Mi-e dor de constanta si de aparenta sigurtanta. Mi-e dor sa impart ce sunt cu cel de langa mine. Mi-e dor de lucruri atat de mici! Mi-e dor sa si primesc, nu doar sa fiu cea care ofera. Mi-e dor sa simt drag pentru o persoana care simte la fel…Mi-e dor …de dor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu