Horoscop zilnic

vineri, 24 iulie 2015

PENTRU CA ,NU STI...


Mi-am zis ca totul trece, ca fiecare persoana are dreptul sa se schimbe de la o zi la alta, sa ia decizii , sa regrete mai tarziu , sa iubeasca , sa simta, sa traiasca dupa propriul scenariu si intr-un final sa paraseasca totul… pentru ca e povestea lui !
Fiecare are dreptul sa plece , atunci cand simte ca nu mai poate , cand simte ca nu mai face parte din poveste , cand nimic nu mai conteaza pentru ca nimeni nu va sti cu adevarat ce a fost . Si tocmai pentru ca nimeni nu va sti, va ramane doar povestea noastra !

Mi-am spus ca intr-o buna zi, voi afla raspunsuri multor intrebari , ca timpul va trece si vom trece si noi .Intreadevar ,totul trece … dar oare te vindeci intr-o buna zi ? Nu … defapt raman urme, urme adanci si multe regrete . Mereu vei regreta cate ceva … pentru ca esti om , pentru ca simti si traiesti zi de zi ! Mi-am spus ca vei fi bine acolo unde esti si ca daca ai plecat , nu inseamna ca totul s-a sfarsit ci ca totul se intampla cu un motiv , ca nu sunt nimeni sa judec ce s-a intamplat si ca ar fi mult prea greu sa traiesc o viata dictata de constinta si victimizare .
Mi-am spus ca fiecare avem lectii de invatat , pentru a trai frumos intr-o buna zi si sa apreciem ceea ce este cu adevarat de valoare .Ce este cu adevarat de valoare ? Ceea ce niciodata nu vei putea cumpara cu banii ! Trebuie sa fim constienti ca viata nu poate fi o carte continua cu pagini fericite , am obosi , ne-am plictisi si n-am mai citi pana la sfarsit . Mi-am spus ca poate nu mai am timp sa traiesc , ca poate e prea tarziu sa o iau din nou de la capat iar azi , mi-am dat seama ca defapt niciodata nu este prea tarziu si ca uneori destinului ii place sa repete aceleasi povesti, din nou si din nou… Doar ca de data asta , cu alte personaje .
Cautam protagonisti , asteptam pe cineva sa apara sa schimbe acel peisaj ieftin din spatele tuturor regretelor noastre , tuturor trairilor , ca si cum am fi incapabili sa schimbam singuri povestea . Defapt , nimeni nu apare sa scimbe nimic , singurul care poate schimba ceva , esti doar tu ! Doar tu, decizi pe cine primesti sau nu in viata ta . Tu decizi ce fel de poveste vei trai si cate capitole vei trai dupa bunul plac, sau nu .
Lucrurile frumoase vin exact atunci cand nu te vei astepta , in mod ironic sau incredibil .Totul revine la normal in ziua cand inima bate din nou , cand totul ia o intorsatura inversa desi nu vei sti daca vei putea face fata sau daca esti pregatit pentru un nou inceput . De aici totul depinde doar de tine ! Defapt , totul se invata ,se traieste , se uita . Nimic nu dureaza o vesnicie!

Un comentariu: