Horoscop zilnic

luni, 30 noiembrie 2015

DE VORBA CU MINE


Cum te-ai simti astazi?
-Bine. Sunt bine.
-Daca doream sa fiu mintita, acceptam. Spune-mi, cu adevarat, cum te-ai simti astazi?
-Nesigura. Simt ca as dori sa intervina in viata mea ceva intens, ceva de care sa ma leg strans. Si...si ma tot amagesc ca sunt bine, zambesc dar apoi imi amintesc ca e doar o prefacatorie si…sunt trista din nou. Dar asta nu inseamna ca nu-s fericita. Inseamna ca vreau mai mult.
Ma privesc cu suspiciune ...oare sa ma deschid sau nu ?! Daca sa-mi expun sufletul, sau daca sa raspund intrebarilor mele cat se poate de banal.Hmm... i-am spus ca o consider o femeie puternica. Mi-a raspuns ca ...a trebuit sa parcurga un drum ca sa ajunga aici. Si totusi, adanc acolo stiu ca sunt fragila. Ma privea fix cu ochii ei verzi si se juca cu egetele prin paru-i negru ,parca stiind ca e albita e vreme . Astepta o alta intrebare. Nu stiu ce as fi putut sa o intreb. Simteam din partea ei un fel de forta care ma indeparta si totusi ma indemna sa vreau s-o cunosc mai mult. Simteam ca a incerca sa-i intru acolo, in suflet, ar insemna mult, dar nu ma puteam opri si am intrbat :
– Ce-ti doresti cel mai mult de la viata?
-Sa ma regasesc. Sa fiu doar eu, sa stiu mereu cine sunt si sa nu joc jocuri ipocrite. Asta e important pentru mine. Si…mai vreau sa reusesc sa gasesc un echilibru.
-Un echilibru intre ce?
Si-a umezit buzele, s-a uitat in jos si a soptit usor : intre mine si ceilalti. Intre sentimente.
– Ce crezi ca asteapta oamenii de la tine?
-Totul sau nimic. De ce nu ma intrebi ce astept eu de la ei?
-Iti este frica?
-Foarte! Dar, nu las asta sa se vada. Daca ar sti oamenii cat de frica imi este, nu ar mai sta pe ganduri si m-ar ataca. Mi-e frica de ce-as putea sa devin. Insist, e foarte important pentru mine sa stiu cine sunt. Sa fiu eu.
-Şi cine e acel,.a eu?
-Ha! Asta, asta…nu voi putea să-ti raspund. E acolo, undeva. E aici. Uneori simt ca face parte din mine, alteori nu. Dar stiu ca trebuie sa ramana mereu in preajma mea.
-Visezi?
-Cu ochii deschisi si cu ochii inchisi. Numai ca atunci cand visez, tot timpul mentin contactul cu realitatea. Nu ma pot abandona. Niciodata.
-Ai pe cineva apropiat alaturi de tine?
Mi-a zambit si a plecat. In urma ei a inchis usa. Usa de la camera si... usa sufletului . Am ramas Eu si ...sant doar Eu !  




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu