Horoscop zilnic

vineri, 27 noiembrie 2015

EROS ...iubire si dorinta !


Poate ai sa vii candva sa traiesti laturi de mine. Anunta-ma cand ai s-o faci. Am sa fiu aici dragule ,la fel ca intodeauna .Iti voi auzi pasii de departe ,iar atunci cand ai sa te apropii ,am sa stiu ca ai venit pentru mine .Probabil ca parfumul tau se va intanli cu al meu la o rascruce ,unde isi vor atinge varful limbii aromele intepatoare . Noi vom fi departe pe atunci.Nu are importanta unde,pentru ca trupurile noastre vor fi impletite,iar lumea va ramane undeva in spate .Atat de in spate ,incat nu va putea vedea cum sanii-mi sunt striviti de-a ta apasare.Mainile-mi scapa de sub control pe spatele-ti lat si gol,simtind placerea eterna .Iti voi sopti la ureche vorbe dulci ,pe care vei crede ca le spun doar in treacat .In adancul inimii eu voi sti ca-ti sant adresate tie si ca-s adevarate .Ma voi intreba mai tarziu daca nu cumva am pacatuit cu gandul ,cu fapta ,cu vorba ,cu tot .Pana acolo ,va fi cale lunga caci trupurile noastre flamande vor degusta unul din celalalt pana la saturatie .Atunci nu am sa ma gandesc la nimic decat la tine si la fiinta ta ,iar cand imi vei spune ca ma iubesti iti voi spune si eu ,doar ca timpul nostru a expirat .E doar o clipa dragule ,pentru ca daca ai sa vii ,ai sa pleci la fel de repede .Ramane clipa ,eu nu am cum !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu