Horoscop zilnic

vineri, 13 noiembrie 2015

SEARA PERFECTA ...




emoticon smiMa iei in brate,imi indepartezi suvitele de pe fata sa ma saruti din nou.M a asezi intre perne si-mi spui ca sunt exceptia tuturor regulilor care au existat vreodata.Nu-mi pasa.Imi pasa ca esti doar al meu.Muzica se aude in continuare,lumanarile palpaie imbujorate si esentele din aer se imbiba in pielea noastra:eu sunt ciocolata de pe buzele tale,iar tu vanilia de pe pieptul meu,moscul pluteste in aer si iasomia ne drogheaza.Nu stim cine suntem,nici nu ne intereseaza pentru ca in seara asta am aruncat orice inhibitie la cosul de gunoi.Trufele de ciocolata devin pensule,pieptul tau panza pentru cea mai incredbila capodopera.Iti place sa st

Aburi fierbinti,aer umed si uleiuri esentiale de vanilie,ciocolata,mosc si iasomie .
Piele proaspata ,umeda si unt de corp,onduleuri mirosind a balsam de par,semintuneric,un covor de lumanari parfumate si muzica in fndal.Pantaloni din satin,munti de perne pufoase,draperii din matase vibrand in ritmul muzicii si trufe de ciocolata pe un platou asezate pe noptiera din lemn negru.E o seara perfecta,e idealul meu de seara perfecta daca ma intrebati.Inchid ochii…
….aud zdraganit de chei,deschid ochii si ma alint usor printre perne ca sa ajung pana la usa.Aud zgomotul pielii tale,felul cum iti desfaci usor cravata,cum iti deschei camasa trantind servieta pe hol,aud cum iti treci mana prin par si cum iti alinti gandurile in care numai pe mine ma ai.Nu te las sa zici nimic,ma uit la tine si iti acopar sufletul cu un sarut.Camasa descheiata aluneca numai prin simpla atingere a degetelor mele pe gatul cald mirosind a siguranta si viata,bratele ti le studiez prin microscopul unghiilor si acum au insemnate pe ele traseele rosii ale dorintei…asta ca sa nu uit drumul inapoi la tine.Ma iei in brate,te resping…Te imping in perete si esti captiv lui:nu poti sa te misti,nu poti sa clipesti,nu poti sa spui nimic pentru ca fiecare cuvant va fi folosit impotriva ta,oricum nicio fraza nu ar putea iesi din pieptul tau pentru ca buzele tale sunt un fruct mult prea ispititor pentru mine ca sa nu-l musc cu toata pasiunea.Si tie iti place…stiu asta din zambetul tau,pentru ca te tradeaza mereu emoticon smile
Ma iei in brate,imi indepartezi suvitele de pe fata sa ma saruti din nou.M a asezi intre perne si-mi spui ca sunt exceptia tuturor regulilor care au existat vreodata.Nu-mi pasa.Imi pasa ca esti doar al meu.Muzica se aude in continuare,lumanarile palpaie imbujorate si esentele din aer se imbiba in pielea noastra:eu sunt ciocolata de pe buzele tale,iar tu vanilia de pe pieptul meu,moscul pluteste in aer si iasomia ne drogheaza.Nu stim cine suntem,nici nu ne intereseaza pentru ca in seara asta am aruncat orice inhibitie la cosul de gunoi.Trufele de ciocolata devin pensule,pieptul tau panza pentru cea mai incredbila capodopera.Iti place sa stii ca imi las fantezia sa fie sclava ta,iti place sa imi plimb mainile prin parul tau si sa iti caut aripile de inger de pe spate.Iti place tot…si zambesti din nou. emoticon smile
Iti aud inima si fac inventarul gurilor de aer pe care le tragi in piept.Ti le decontez pe toate.Imi saruti alunitele si imi promiti ca pentru fiecare din ele o sa-mi oferi o stea.Am bratele tale,pieptul tau,cea mai scumpa haina din lumea:imi place sa o imbrac si sa ma plimb asa prin fata tuturor…da asa goala,imbracata numai in imbratisarea ta.Lumanarile se sting,muzica se intrerupe,aromele din aer dispar,sarutul tau e din ce in ce mai rece…
…deschid ochii.Piele proaspata,umeda si unt de corp,onduleuri mirosind a balsam de par,semintuneric,un covor de lumanari parfumate si muzica in fundal.Pantaloni din satin,munti de perne pufoase,draperii din matase vibrand in ritmul muzicii si trufe de ciocolata pe un platou asezate pe noptiera din lemn negru.Totul e la locul lui,trufele intregi,lumanarile puternic arzand,aromele din aer mai preganante ca niciodata.Am visat?
Stai! se aude ceva…zdranganit de chei.Aud zgomotul pielii tale,felul cum iti desfaci usor cravata,cum iti deschei camasa trantind servieta pe hol…incepe seara mea perfecta!
Daca va place o asa seara... visati emoticon smile ca mine !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu