Horoscop zilnic

joi, 11 august 2016

CUPRINSA DE DOR


Mi-e dor sa ma trezesc de nicaieri , ca ma cauti. Mi-e dor sa-mi spui povesti cand sunt prea obosita ca sa adorm. Mi-e dor sa stau pe bratul tau ,iar tu sa te joci in parul meu . Mi-e dor sa-mi umplu noptile cu tine, cu glumele tale . Mi-e dor sa fi dulce,dar si usor ipocrit . Mi-e dor sa te am langa mine. Mi-e dor de promisiunile tale pompoase si de cum le rupeai si cum, dupa, vroiai sa ma faci sa uit strangandu-ma in brate. Mi-e dor sa te stiu acolo de fiecare data cand mi se intampla ceva amuzant sau cand dau de dracu. Mi-e dor de ambitiile tale si de entuziasmul tau. Mi-e dor sa fiu siropoasa din vina ta, si rupta de realitate, si sa prind aripi, si sa nu ma doara nimic.Hmmm...mi-e dor de tot !
Problema mea este ca inca te caut ... Si nu esti de gasit.
Acum imi este dor de tine... Maine...as vrea sa uit ,prin prezenta ta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu