Horoscop zilnic

marți, 19 decembrie 2017

IN IARNA ASTA


In iarna asta ...Iubite ,
Ne sufla vantul in suflet, iubirea ne cearta in focuri si ninge cu lacrimi. Sant pasare trista, cu aripa franta, culcus as vrea sa-mi fac in inima ta.Sant asezate zapezi pe fruntile noastre si anii ii simtim mult mai grei.
Mai stii Iubite, iarna cand eram imbracati de promoroaca si tu ma strangeai in brate sa-mi incalzesti trupul inghetat?
Vino, priveste spre iarna aceasta...hai, sa topim florile de gheata 
de la fereastra iubirii noastre si sa ne bucuram de noi.
Stii Iubite...pe umerii iernii, cuvantul mai ninge cu dragostea ta.
Iarna asta te ninge cu dalbe chemari, te ninge cu dragostea mea.
In multe ierni altar iubirii am ridicat, in iarna asta intr-un potir ne-am inghetat.
Vino, fi superbul vis al iernii mele...timpul trece Iubite!...Trece si cateodata nici macar nu ne dam seama… parca ieri aveam douazeci de ani si cu pasi de gigant ne-am apropiam de treizeci de de ani… si a venit prea repede randul la patruzeci de ani… i-am depasit, ajungand la aproape cincizeci, dar asta nu ma face sa nu ma intreb…Ce este in mine, in noi, diferit fata de acum treizeci de ani in urma?… cateodata chiar mi se pare ca nu sunt diferita de adolescenta care visa la un viitor luminos si abundent in iubire…
Totul este atat de ciudat...Iubite!?
Vino, sa-mi fi simfonie in albul iernii cernut peste noi, cuminte traire, dragoste lina, cantec tihnit in inima plina.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu