Horoscop zilnic

vineri, 22 decembrie 2017

INVITATIE IN RAI


Raiul, este locul minunat pregatit pentru cine are sufletul curat!
In noaptea asta voi aprinde cerul cu stele, sa fie raiul...sa fie un camp de nea, sa scanteie zapada aprinsa stea cu stea.E vremea colindelor...
Vino, Iubite...in raiul meu, sa colindam! Usa iubirii e deschisa, nu te teme, iti intind bratul sufletului...
Tine-ma strans, nu-mi da drumul, pentru ca voi pune cuvinte asupra noastra ca o vraja nemaivazuta.
Hai, Iubite...promite-mi ca-mi vei fi alaturi, vom trece peste toate impreuna, ne impartasim toate secretele si nu ne vom parasii niciodata!
Cuvintele mele sant pline de iubire, iar ochii tai sant la fel de plini de iubire ca si ai mei.
Vino, Iubite...visele noastre vor devenii realitate, cele in care santem doar tu si eu.
Gaseste-ma in raiul meu , nu mai ratacii prin tine.
Vino, Iubite ... si stai, stai la mine in rai...sa ninga frumos dinspre noi inspre cer...curaj sa ai, te-astept in raiul meul!Eu, locuiesc in el si te respir in gan.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu