Horoscop zilnic

luni, 16 martie 2015

ASA SANT EU

Le invat din mers. Uneori imi doresc sa existe o carte care sa ne invetepe toti cum sa traim toate aceste lucruri, toate aceste experiente, toate aceste fapte pe care le facem in fiecare zi. Uneori imi doresc sa existe acea carte care sa ne arate calea pe care trebuie sa mergem, insa apoi imi amintesc ca un diamant fara sa fie prelucrat, fara sa fie slefuit de un maestru asa cum e viata, pana la urma e tot o piatra ramane. Fiecare priveste viata din propria lui perspectiva si fiecare isi stie mai bine propriile reguli, insa cu totii ne amintem de acel prim sarut furat pe graba de omul care a reusit sa ne insufleteasca visele, la fel cum tot cu totii ne amintim mereu si de acel om care ne-a zdrobit pentru prima data inima. Inca ne doare, si chiar daca refuzam uneori sa recunoastem, ne doare pentru ca in acele momente am dat tot ce am avut mai bun din noi si am primit nimic in schimb. Nu ne doare faptul ca am fost refuzati sau ca nu am reusit sa ducem o lupta dreapta intr-o incercare, doar ne doare acel NIMIC! In viata asta de pana acum am invatat multe, insa cel mai important lucru pe care l-am invatat e faptul ca daca zambesti nu inseamna mereu ca esti fericit. Uneori, pur si simplu inseamna ca esti un om puternic…! Atat. Nimic mai mult…!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu