Horoscop zilnic

miercuri, 25 martie 2015

CITATE DE SUFLET

Pentru ca imi place sa citesc citate de suflet ,am sa impartasesc cu voi  cateva din preferatele mele .


,,Rănile sufletului se deosebesc de celelalte prin aceea că se acoperă, dar nu se inchid, mereu dureroase, mereu gata să sângereze când le atingi, ele rămân în inimă vii şi deschise.” Alexandre Dumas

Sufletul mi-e apasat de o teamă nedesluşită, care-mi îngheaţă sentimentele şi mă învăluie într-o apatie necurmată, n-am glas să mă plâng şi n-am cuvinte să-mi destăinuiesc chinul.” Honore de Balzac

 Nu iubesti o femeie pentru ca este frumoasa, ci este frumoasa pentru ca o iubesti tu.” Octavian Paler

„Sufletul e ca fierul. Nu poți lucra cu el până nu l-ai încălzit.”_ Nicolaie iorga
 Bine si adevarat spunea Ileana  Vulpescu... „Mintea și sufletul omului nu merg mereu pe aceeași potecă.” 
Cam atat pentru azi.Zi frumoasa... sa aveti !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu