Horoscop zilnic

miercuri, 18 martie 2015

NU TREBUIE SA CAPITULEZI IN FATA SUFERINTEI


Au fost perioade din viata mea care m-au facut sa vad si cealalta parte a vietii, cea urata, pe care am simtit-o intodeauna apasatoare. Am trait dezamagiri una dupa alta care ar putea dobori pe oricine. M-am gandit ca nu voi putea vreodata sa imi mai doresc sa iubesc, iar a fi iubita... niciodata. Insa, am realizat ca aceasta dorinta nu mi-o poate nimeni dobori sau lua. Simti ca iti pierzi mintile cand primesti aceste lovituri una dupa alta, dar am inteles ca persoana slaba nu sant eu, ci persoana care te loveste. Odata ce am realizat asta, dorinta mea de a iubi si de a fi iubita devine mai puternica decat orice durere simtita vreodata.Sant lucruri pe care nu le poti schimba ,dar ajung ele sa te schimbe pe tine ...in bine ,zic eu .
Suferintele, oricat de multe si oricat de dureroase ar fi, nu iti pot lua miracolul acesta, dorinta, nevoia de a iubi si de a fi iubita.

Un comentariu: