Horoscop zilnic

marți, 17 martie 2015

INCA O ZI SI O SIMPLA INTREBARE

E trist azi.
Dar si ieri afost la fel.
Fiecare zi se termina doar pentru a o lua din nou de la capat. O monotonie uniforma ce strapunge gandurile si le macina pana nu mai ramane decat scrum purtat de vant.
Dau pagina dupa pagina si vad franturi ale vietii .Visele mele danseaza pe melodia noptii ,iar o lacrima albastra imi siroiaza obrazul .Nu-mi sta linistit nici sufletul nici gandul .O amintire dulce ma ridica ...nu sta prea mult ca este impinsa de o alta care ma farama bucatica cu bucatica
https://www.youtube.com/watch?v=iLw41GkPlTs.
Trairile nu-mi dau pace deloc ,un val negru amintirile imi fura si simt cum sentimentele se pierd. As trimite pe o aripa de vant o simpla intrebare CINE ESTI? ,poate ca este o intrebare simpla ,dar mie mi se pare destul de complexa.Nici un raspuns ca de fiecare data...se asterne tacerea care sparge si scoate la suprafata durerea .


NU MAI SIMT…
nici caldura soarelui ce candva imi alinta pielea.
nici vantul ce murmura incet un cantec lent de dragoste.
nici ploaia ademenitoare ce odata imi alinta sufletul arzator.
nici inima ce probabil inca bate in piept in speranta ca intr-o zi o sa o aud din nou.
nici pe mine…
dar...TRECE  !
TRECE 
Si s-a mai scurs o zi ...
Si-a mai trecut o noapte 
Din a mea scurta viata .
Iar mintea mea si azi mai bajbaie in ceata
Sunt clipe cand imi pare ca tot ce-a trebuit
Sa aflu despre mine, demult am deslusit.
Si as mai spune multe ...
Dar cuvintele imi fug ,se-ascund in suflet
Iar sufletul ...e mut !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu