Horoscop zilnic

vineri, 20 martie 2015

SA INTELEG IUBITE CA...SUFLETUL ITI PLANGE ?


E prea tarziu sa ma intorc din drum ,mi l-am croit pe lacrimi dureroase ce au spalat rupturile din suflet .Nu am avut de-ales respinsa cand am fost ,mi-am inpletit durerea cu lacrima amara ,iar inima ciobita credeam c-o sa dispara .
Si au fost nopti cand perna mi-era uda si scrijelitu-n suflet era adanc ...durea !
Iar tu nici nu erai ,nu auzeai ,nu te interesa ce povara grea era in inima mea.
Nu-mi este drumul simplu ,durerea n-a trecut ,dar lupt cu viata ...si-o iau de la-n ceput !

.................................................................................................................
Trecut-a timp ,iubite ...
ti-ai cautat in suflet ,si ce-ai gasit acolo in golul cel imens ?
....tacerea care seaca
si da rateu de moarte
durerea care striga..
ecoul sugrumat ?
Acum simti tu iubite ..
ca lipsa mea te-apasa ,
si ti-ai dori sa-ti cad din nou in plasa ?
Pe lacrima de dor ,pe unda norilor .
eu pot sa-ti spun, ca nu mai vreau sa mor !
si-as vrea sa zbor cu gandul impacata
ca ai pierdut ce ti-a fost drag.. odata !
Acum vezi tu iubite ...
ca fara mine-i rau ,
si ca prezenta mea in al tau suflet
nu atarna atat de greu ?
eu ,nu am suflet de vanzare
si nici nu-l dau cu imprumut
in el ,nutreste-a mea iubire
ATAT ! 


....................................................................................................................
Deschide-ti pleoapa ,poate nu ti-e grea
citeste adanc in inima mea
tu ,vezi ce isi doreste?
Hai ,spune-mi ca DA!
Nu mai vrea ...
umilinta ,
Nu mai vrea...
durere ,
Nu mai vrea ...
chin ,
si nici suspin nu vrea !
E atat de zdrobita ,e faramele ....am cusut la ea ,zile multe si grele ...am reusit sa-i dau forma si un pic de suflu
Hm ,este in stare de covalescenta ...repaus total ...de lucru !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu