Horoscop zilnic

miercuri, 20 iulie 2016

INCA O ZI...

Si uite asa s-a mai scurs o zi...soarele a mai apus pentru inca o noapte,iar luna pare-a rasari. Stau si ma gandesc la multe lucruri,azi te-am simtit mai aproape de sufletul meu. Azi inima mea a fost plina de dor...Privesc la pasii lasati in urma ,parca sunt in pereche acei pasi,dar la o privire mai atenta sunt pasii mei facuti in doua drumuri diferite,un fel de dute-vino al unui om ce n-are stare si cotrobaie continuu...inca n-am ajuns la destinatia dorita ,darpoate maine voi ajunge.Ce frumos a fost ascuns soarele printre copaci azi ,e obosit si el parca un pic adormit in aceaste zile ,doua la numar ... sant sigura ca nu ne-a uitat ,doar un respiro ne-a dat pentru a ne da un tonus bun .Totul in jur e in nuante placute ochiului ,chiar iti odihneste privirea. Si ma tot uit dupa un nor ... Umbrele se joaca prin preajma mea si par a se ascunde de mine si asteapta sa le caut cu privirea,dar in curand nu le voi mai gasi,se duc pe rand pe rand la culcare. Soarele a apus. E o atmosfera de vis intr-o pura realitate...si stiu ca in cateva ore ai sa vi in vis la mine ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu