Horoscop zilnic

miercuri, 6 iulie 2016

SI INCA O SCRISOARE ...

 
Astept sa-mi scrii iubite ,asa cum o fac eu ...ti-am scris atat de mult si inca nu am obosit sa-ti scriu .Ti-am scris vorbind despre iubire si despre dorul ce m-apasa ,ti-am scris despre durerea ce ma framanta zilnic... si fericita cand am fost ti-am scris! Poate ca trebuie sa astept putin cam mult pentru o vorba scrisa-n sufletu-mi cu un sarut si-o imbratisare, dar ,eu ma mint si spun ca asteptarea nu e grea si ca durerea nu-i prea mare . 
Sa stii iubite... ca nu sant structurata genetic sa astept. Poate am nevoie de tine ca sa invat mai multe despre viata si, despre mine, pana la urma. Daca-mi promiti ca ai sa-mi scrii in suflet doua vorbe si nu conteaza in ce anotimp ,cu siguranta as sta in arsita de vara, si-m ploi de toamna rece as sta ,nici nu conteaza ca vine gerul iernii stiind ca vei fi primavara mea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu