Horoscop zilnic

joi, 3 septembrie 2015

OCHII TAI

Prea multe zile de cand ma gandesc la privirea ta… mult prea multe… Am prea multe sentimente adunate in suflet si prea putine cuvinte pentru a le exprima…
Mi-au inundat sufletul, mi-au amestecat simturile, m-au chinuit zi si noapte… ochii tai m-au facut sa uit de mine, de toată lumea…
Am in minte doar privirea ta si chiar de incerc, nu pot asterne nici o litera… Ma holbez la o foaie alba si nu pot vedea decat zambetul ochilor tai… De stii sau nu, tu poti zambi cu privirea… de-a fost inchipuire sau nu… de-a fost vis sau realitate, lasa-mi amintirea si nu mi-o fura…
Stiu ca nu vei mai sta… stiu ca nu te pot opri… stiu ca drumurile ni se vor desparti… dar, te rog, nu face nimic pentru a-mi sterge aceasta iluzie…
Mai cauta-mi privirea o data… mai zambeste-mi o data… si voi sti ca n-a fost doar in mintea mea… Lasa-mi un vis frumos !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu