Horoscop zilnic

vineri, 11 septembrie 2015

PLOUA si...


Imi sant gandurile fragile si se desira in in fiori...pfuuu !Ganduri ce rasuna ca un ecou, ganduri ce susura precum un izvor,sunt gaduri ce dau de amintiri sculptate de suflet in suspine ...
Picurii ploii se sparg de asfalt ...asa se sparg suspinele in sufletul meu ...si nici nu a plecat de multa vreme ,iar dorul ma sfasie...mie dor de copilul meu !
Sant perfect de inperfecta ,poate un dezastru confuz,dar o mama demna !
Soarta, uneori, te poarta in singuratati indepartate si uneori cazatoare.
Of...tot pe ganduri si inchipuiri fara raspuns…ma infioara freamatul fiorului ce-l simt pe dinauntru…parca ar fi picaturi de otrava ,care ma omoara incet si sigur . Doameee...amalgam de ganduri am in mine. Imi perpelesc angelicul in sintagme negre. Gata !..trebuie sa-mi revin ,n-o sa se intample nimic rau !
Viataa ...lasa-ne in ritmul tumultos ,dar nu ne baga in iuresul tau !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu