Horoscop zilnic

joi, 29 ianuarie 2015

AM DECIS ...

Daca am decis sa plec ,nu am facut-o pentru ca am vrut...am fost determinata .
Atata timp cat simti ca nu mai ai loc in inima cuiva ...bati in retragere ,chiar daca nu o faci cu toata fiinta ta.
De ce sa nu-i dai linistea si libertatea celui care se simte obosit si plictisit ,care nu mai are timp sa vada  ca si tu ai nevoie de lucrurile pe care ti le doresti 
De ce uiti ca iubesti ?
Pentru ca nu este iubire, este doar un capriciu pe care vrei sa-l gusti distrugand sufletul celuilalt ...hm ,unii chiar se hranesc cu asta !
De ce te-ai angajat intr-un  joc al iubirii?
Sa-ti demonstrezi ca poti ...Ce gresit !!!Cu iubirea nu se glumeste , ea vine ca un bumerang si atunci te intrebi de ce simti lucrurile ca fiind invers decat ti le-ai fi dorit .
Iubirea ...nu are culoare si nici miros ,ea te loveste ...iar tu trbuie sa iubesti sau Nu !
Daca iei viata  ca pe un joc de noroc ...cu sentimentele iubirii nu poti juca ,alba _neagra ...Ele exista ,sant vii  ,traiesc !
Daca nici macar in iubire nu poti fi sincer ,atunci unde iti poti manifesta sinceritatea ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu