Horoscop zilnic

joi, 22 ianuarie 2015

SLAVA TIE ,DOAMNE !


Te iubesc pentru ca n-am nici un motiv sa nu te iubesc. Existi in fiecare gand si te adancesti in sufletul meu cu fiecare zi ce trece. Tu esti inspiratia mea! Linistea mea. Libertatea mea. Esti tot ceea ce gasesc in mine mai bun. Esti bucuria vietii mele! Esti bataile inimii pe care acum le simt alergand in pieptul meu! Si doar fiindca ma gandesc la tine! Esti nebunia mea! Credinta mea!
Esti tot ceea ce eu iubesc in mine. Esti lumea mea. Locul in care respir impacata! Te vad peste tot si in toate! Te regasesc in mine. In fiecare pas pe care il fac, in fiecare cuvant si gest. Te recunosc dintre toti ceilalti, pentru ca tu esti ceea ce iubesc. Esti ceea ce sunt! Esti unic si perfect...DOAMNE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu