Horoscop zilnic

marți, 20 ianuarie 2015

AZI ,SUFLETUL MI-A ZAMBIT !

In dimineata asta mi-am cersit un zambet !Sufletul mi l-a dat . Cuvintele primite au trecut ,dar sufletul era cel care durea .Asa mi-am pus in gand sa primesc si sa accept toate asa cum vin si sa mu ma mai surprinda nimic,sa-mi duc sufletul in palma ...zambind !
Uneori am si eu momente care simnt ca ma depasesc ,nu mai pot sa fac fata durerii ,oicat mi-as dorii sa zambesc .
Ehee,dar cui nu i se intampla ?Atunci  pentru moment iti trece asa un chef de,,, tinere de minte ,asa  sa nu uiti  sa-l pui la punct  pe cel cu pricina  si sa-i amintesti .Dar nu te tine mult ,pentru ca orice  gand care doare ,sapa in tine intai .Chiar  nu se merita  sa-ti  mai amintesti,pentru ca lupta nu este cu tine ci in tine .Vreau sa zambesc !!! Azi am reusit ...poate reusesc si maine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu