Horoscop zilnic

luni, 19 ianuarie 2015

PRIETEN DE NEINTELES

Haotic si neclar mii de ganduri imi vin in minte sa descriu ceea ce  am patimit in zilele de Wekeend, dar stiu ca nu are rost sa explic in cuvinte ceva ce este dincolo de modul meu de a intelege lucrurile…stiu ca nu toti gandim la fel ....dar nici sa-l faci carpa de sters pe jos pe cel care il consideri prieten,daca nu-i intelegi sentimentele ,de ce ar trebuii sa-l numesti prieten ,daca nu stii sa-i fii alaturi de ce sa stai in preajma lui ....ce vrei de fapt de la el ,daca nu ai puterea sa-i intelegi ;bucuria ,tristetea ,zambetul ,lacrima ?Fiecare  avem trairile noastre ,numa ca fiecare traieste cu o altfel de intensitate si simtire.  Bezmetica m-am trezit dimineata ,pentru ca in creierul meu rula numai reprosurile ce mi-au fost aduse...   si am fugit  sa ma lovesc de ...realitate.Toata ziua m-am luptat sa-mi tin glicemia in frau ,a dansat ca nebuna ,pfuuuuu de la 200 la 90 lesinul dulcelui si somolenta subita ,am tras de mine  si am reusit sa-i opresc dansul la 175 .Acum sant bine ,dansul a inceput sa devina unul mai linistit .Mi-am propus sa nu mai dau foarte mare atentie celor care sustin ca mi-ar fi prieteni ,pentru ca de fapt ...NU SANT !Nu le mai dau eplicatii si nici nu le cer .Tot ce pot sa le spun este... sa aiba grija de ei !
Poate visez ,poate este un gand ,o traire  ,sau poate este o realitate care sta sa bata la coltul usi, poate e ceva ce am trait si vreau sa retraiesc, poate e ceva ce nu am visat si am deja.
Poate ….dar nimeni nu are dreptul sa-si bata joc de gandurile mele ,de trairile mele ,de dorintele mele ....nu cer nimanui NIMIC !

puterea de a intelege lucrurile altfel decat unii oameni ,este pentru ca asa a dorit Dumnezeu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu