Horoscop zilnic

miercuri, 28 ianuarie 2015

DE CE ESTI TRIST... SUFLETE ?

Ti-am dat libertatea de-a alege...
Ai zburat pe aripa iubirii...suflete
De ce esti trist ?
Ploaia iubirii a fost acida ...suflete?
Te-a ranit atat de tare ,incat tristetea te-a doborat ?
Suflete ...mai ai mult de invatat despre iubire ...
Stii...dorul iubirii doare si tu abia acum ai descoperit ,suflete?
Suflete nu ai fost destul de capabil sa intelegi dorinta ,nevoia,aprecierea si frumusetea ...
Acum ce faci suflete ,plangi ?
Plangi suflete ,elibereaza-te...doar asa vei intelege ca iubirea vine la pachet cu suferinta
Du-ti tristetea ...pana gasesti macar un fulg din aripa iubirii...suflete !
...................................................................................................................................................
Ti-aduci aminte iubire... cand mi-ai facut cu ochiul...
Eram cuprinsa de tristete ,iar tu ai reusit sa-mi smulgi un zambet ?
Ti-am permis sa intrii pe usa sufletului ...ti-am trezit  interes  iubire ?
Ai vrut sa intelegi fanturile  de bucurii ratacite si ciobite ...
De ce nu ai reusit ?...Nu ai reusit  sa gasesti partea cea mai importanta pentru a intregii puzzle-ul iubirii,pentru ca nu ai fost pregatit ,a fost o intamplare ...
Ai ratacit drumul ,erau prea multe  cioburi  si nu ai vrut sa sangerezi  ranindu-te in ele
Pange-ti suflete ...de mila !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu