Horoscop zilnic

duminică, 18 ianuarie 2015

POVESTEA DIN TUNELUL RMN


Epuizata de tot ce mi se intampla ,am ajuns sa iau decizia de a face acest RMN .Nu stiu altii cum au trait si simtit asta,dar stiu ceea ce am trait eu .
Totul afost bine si frumos la intrare. Tunelul era lumimat si putin incapator .Din start nu putea fi prietenos .Calatoria a inceput pe un ritm de zgomate ,care nu erau deloc placute.Usor a inceput un atac de panica pe care nu puteam sa-l controlez .Nu sufer de fobie ,dar acele ritmuri galagioase ma aruncau mai mult spre a iesi ,spre a fugi...panica se instalase bine .Am incercat sa ma controlez stiind ca sant un om puternic ,nu-mi venea sa cred prin ce trec .Gandurile m-au dus la cele mai frumoase momente din viata ,dar nu pentru mult timp ....zgomotele nu-mi dadeau voie ,n-a mers!Apeland la o melodie de voie buna ,,toarna Safto ,toarna si bea ,,degeaba...n-a mers!
Zgomotul continua intr-un alt fel de ritm ,iar eu eram in aceeasi situatie (...de fuga !Crezand ca daca ma gandesc la florile mele preferate ,totul o sa fie bine ...dar ele ,florile mele nu au reusit sa junga la mine decat cu colorit verde si nu m-au ajutat !
La ceva vreme se opreste zgomotul panicos si o voce imi spune in casti ;doamna va rog sa va relaxati ,sa nu va miscati ,sa nu clipiti ,de preferat ar fi sa tineti ochii inchisi (eu deja ii aveam inchisi ) iar respiratia sa fie ritmica .
De unde atata relaxare ,cand inima mea duduia ca o nebuna ,batalile ei erau aritmice si chiar nu o puteam intelege deloc .Am respirat adanc,mi-am inghitit saliva dulce si am raspuns ca am sa ma straduiesc .Cumintica am fost doar fizic ,sufletul meu era intr-o alergare continua,deodata gandurile ai inceput sa-mi spuna versuri pe care nu le-am citi si nu le-am auzit niciodata ,ele spun cam asa ;imina pustie /ia sa-mi spui tu mie /ce ai mai iubit /si ce-ai patimit /inima frumoasa /de durere arsa /plangi la cer cu stele durerile tale /iubesti ca nebuna /si cerul si luna /iubesti sa iubesti /vrei sa daruiesti /inima esti grea /durerea e rea /te seaca iubirea si neimplinirea /tu devii pustie ...si in agonie /
Nelinistea zgomotelor din acest tunel RMN asta au transmis creierului si gandurilor mele .Nu pentru mult timp ,pentru ca am simtit o miscare care ma impingea mai in adancimea lui .Zgomotele isi schimbase ritmul si eu tot nu reusiam sa ies din starea de panica .Simteam ca nu se mai termina ,timpul se scurgea greu ,notiunea era oricum pierduta ,stiam doar ca vreau sa se termine aceasta calatorie .Deodata penelul gandurilor a inceput sa-mi scrie o poveste ....o poveste de iubire .Hmmm! O minune !Starea mea si zgomotul parca dansau pe aceleasi unde .Incepuse sa se astearna linistea ,tesand frumoasa poveste de iubire !
Este posibil sa nu va placa ,dar mie mi-a placut :)
A aparut El ....ce frumos !!!
Avea parul saten ,dar mai mult grizonat ,putra o tunsoare scurta ,elegant ,ochii de un albastru palid in spatele unor ochelari cu rama nu foarte scumpa .Era inalt ,avea peste 185 cu o constitutie zvelta si purta o pereche de pantaloni albastri din bumbac si o camasa alba sport calcata inpecabil .
smile emoticon Nu parea a fi comis-voiajor .Avea in mana stanga un buchet imens de trandafiri ,hmmm ,de data aceasta ...GALBENI :) Se apleca usor spre mine sarutandu-mi obrajii si coltul drept al buzelor,ducandu-si mana in parul meu ravasit si spunandu-mi ;nu ai de ce te teme ,eu sant aici cu tine !
Usor se aseza pe pat ,parca fara a ma deranja mangaindu-mi ceafa ,dupa care mainile lui aluneca in jos si in sus atigandu-mi sanii.
O soapta se auzi ;esti frumoasa ,esti perfecta ...si isi croi drum cu buzele spre gatul meu .Simteam cum tremura sub camasa de un ab imaculat .Era dorinta de a ma iubii si de a ma face fericita .
Pentru a-mi arata si cum simtea nevoia sa-mi arate isi turna intreaga lui esenta imtr-un sarut din valul acestei iubiri .
Inauntru tunelului areul deveni dens si difuz vibrand de bucurie .Era frumos !!! Ultimul zgomot ...gongul ,nu a vrut sa ma lase sa vad mai mult din aceasta poveste de iubire dar a fost suficient ...,deja panica disparuse ....imi placea !!
O poveste care a avut un inceput groaznic ,un sfarsit frumos si un rezultat RMN ....DUREROS !
Va imbratisez cu brate de iubire ,va trimit ganduri bune si senine !Aveti grija de voi si de sanatatea voastra !


  • Eugenia Florea
    Scrie un comentariu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu