Horoscop zilnic

vineri, 6 februarie 2015

CE ESTI TU SUFLETE ...





Ce esti tu, suflete, cand nu e nimeni pe langa tine sa te strige, cum iti spui? Cum te gasesti pe tine? Tu ce culoare ai cand primavara vine si o privesti neputincios 
de pe fereastra vremii?
Al cui esti tu cand simti ca esti al nimanui si nu-ti mai apartii de ceva timp? Cum de-ai ramas atat de tanar? Suparator de tanar, dragul meu! Esti tot mai tanar parca, tu, abur de simtire!
Încotro mergi calm si hotarat, sarind intr-un picior de viata ?Tu n-ai carari, tu nu ai drum, tu n-ai busola !
Cine esti tu ,suflete, dincolo de cuvinte, dincolo de gand, dincolo de imaginea cu care apari in fata lumii?
Cum poti sa cresti batut de vanturi și bantuit de frici? Cum treci pe langa moarte, chiar stand in fata ei?
Esti umbra ,piatra, crud, clopot, fosnet, zbor, clintire, cerb, pensula ,stapan, ratacitor, picior, odihna ,parte din orice gasesti in drum!
Ramaaai! Ramaaai! Ramai la mine! Sa fim, sa fiu, sa fii! Suflet ce sunt… ramai de bunavoie!
O, cum rasari! Ma-ntreb de unde pana unde? Pe chipul meu, in toate ce iubesc! Rasari si iti zambesc pe dinauntru si pe dinafara! Uite, iau o oglinda-n mana sa ma privesti razand! Ma vezi? Ma vezi, tu, suflet, cum trec prin fata ta purtandu-ti urmele de timp in palme? Cum ma impiedic si ma apuci de jos, stergandu-mi umerii, de parca tu ai stii ca totu-i doar o clipa ce trece!
Iti rad! Iti rad ca o nebuna! Nebuna mi se spune-n lume, dar eu sunt suflet! Eu sunt tu! Sunt nimeni, nimic si totul din toate! Sunt suflet ce-mi rad pe dinauntru, fara sa stiu de ce,fara sa stiu ce altceva as fi ,fara sa stiu...doar sant! Sant ...sant..!
Azi rad si rad...si ma inalt...si ma inalt de nicaieri spre pretutindeni! Azi rad ca sant si sant pentru ca inca pot sa rad !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu