Horoscop zilnic

joi, 19 februarie 2015

DRAGUL MEU FRATE ...

Iti scriu aici,pentru ca este mult mai usor ...iti multumesc pentru discutia de acum doua zile .
Ma bucur enorm ca esti manru de mine .Nu mi-am dezamagit familia niciodata ,chiar daca viata ma lovit .Ai simtit dezamagirea mea ...am fost o femeie... implinita pana la un moment dat ,asta este soarta si destinul ,pe care nu le poti schimba indiferent cat ti-ai dorii!
Imi place sa cred ca toti patru ,ne-am nascut cu o sensibilitate  aparte ...nu stiu tu ca barbat cum percepi viata ,dar pentru mine este doar o iluzie ,pe care o conturez si ii dau culoare dupa starea mea zilnica ...uneori ma simt glorioasa ,pentru ca reusesc sa-mi fac zilele frumoase din orice ...dintr-o adiere de vant ,dintr-un  fosnet al unei frunze ,chiar si daca ma impiedic de o piatra ,Am si multe zile urate .Dan nu ma ajuta in nici un fel sa trec peste ele ,el nu face decat sa ma afunde in ..NEGRU!Fratele meu drag ,am atata nevoie de culori calde si vii in jurul meu ...
Nici boala mea nu ma ajuta ,sa pot sa-l mai ajut pe el ...nimic nu este intamplator in viata mea ,toate mi se intampla cu un scop pecis ,cu siguranta Dumnezeu are un plan bine pus la punc cu mine ,el nu greseste  niciodata !
Fratiorule ,te  imbratisez cu sufletul !Ai grija te tine !!!Pupa strumfitele din partea mea ...muuaaah!
Mica ta sora ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu