Horoscop zilnic

luni, 2 februarie 2015

SPUN CA ...

Am uitat de mult gustul trupului tau, al meu, ale noastre in acelasi cerceaf. Cateodata, mi-e dor de vechiul meu destin; dar ce-a fost odata nu se mai intoarce, ramane in cufarul  de amintiri. Acum, acum ma acomodez cu un prezent care-mi surade; ma conformez clipei de fata, in care tot ce mi se intampla ma face sa zambesc pe furis, sa tresar in fiecare zi, sa-mi doresc sa am numai vise implinite. Dar nu totul e asa cum mi-as fi imaginat vreodata. Sunt vise…si vise, destine..si destine. Sunt doua feluri de lucruri care mi se pot intampla, sunt doua scenarii ale unui viitor, acum foarte incert.
Dar nu, nu stau sa ma gandesc la ce-o sa fie. Imi sunt de ajuns amintirile care ma  hranesc inca , iar tot ce-mi da putere sa privesc la un viitor mai bun sunt clipele fericite ramase acolo, undeva, pitite de restul lumii, stiute doar de noi.. doi. 
A venit noaptea si plec cu dansul lunii :) dar nu singura ,te iau cu mine... in visul meu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu