Horoscop zilnic

joi, 19 februarie 2015

DA,TE IUBESC IN TAINA


Ti-am strans dragostea in palme si le-am facut caus ,sorbind fiecare picatura de iubire te simt cum curgi prin mine...Te-am ales pentru totdeauna sa-mi fi raza de lumina ce imi mangaie sufletul.Si nu stiu cum sa iti spun ca fara tine nu mai pot visa,nu mai pot zbura spre stele .Fara tine totul este trist,rece 
M-am mintit ca nu te mai vreau,ca vreau sa te uit...
Caci n-am sa -ti pot uita iubirea,mangaierile tale tarzii,ochii tai calzi si soapta ta dulce...
Inchid ochii si lacrima ce-mi mangaie obrazul mi se prelinge pe buze
Se-mprastie-n suflet ....e dorul de tine ce te striga cu glasul mut.Mi-e teama sa nu il auzi si-mbrac tacerea in tine sperand ca ai sa vii fara sa stiu ,fara sa-ti cer
Ma vei prinde de mana si-mi vei citi in ochi toate noptile goale sarutandu-ma....
Eu sunt aici ,dragul meu,chiar daca nu pot rosti strigandu-te...simte-mi sufletul cum pulseaza prin vise ,cautandu-te
Chiar daca buzele imi sunt tintuite de neputinta de a spune ceva voi fi mereu aici, asteptandu-te ....la capatul drumului unde mi-am plans dorul si lacrima a lasat urme pe cararile sufletului meu
Imi voi sprijini gandurile de zidul tacerii dintre noi iubindu-te in taina o secunda,

o zi ...o viata ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu