Horoscop zilnic

sâmbătă, 7 februarie 2015

IUBITE

Ti-aduci aminte IUBITE  ...de primavara in care  ne-au incoltit  in suflet mugurii iubirii?
Cand ne tineam de mana si alergam pe campul inverzit ,fara o tinta fixa ...si totul era toamna in privirea mea ?
Ne opream din cand in cand si imi mangaiai obrajii,spunandu-mi ca vrei sa-ti fiu regina in palatul inimii tale ...
Iti aduci aminte IUBITE ...cand stateam tolanti in iarba verde si grasa ,spunandu-mi ca vrei sa-ti fiu mireasa ?
Ne strangeam in brate si ne citeam in ganduri ..doruri si iubiri ! Era dorinta de a fi impreuna  ,de a ne completa frumos...  Te-am iubit ...mai mult decat mi-as fi inchipuit  ,erai universul meu ...
Ceva  s-a rupt IUBITE ...si nu a mai fost asa cum ne-am dorit  ...tu ai plecat ,intr-o lume in care eu nu am mai existat
Imi pun intrebari ...si nu gasesc raspuns ...
A ramas o frantura ,din tot ce a  fost frumos ...si o pastrez  intr-un colt de suflet ..
Sper ca intr-o zi... sa-i dau sufletului meu ,aceleasi doruri fierbinti  ....le merita !  
                                                                               


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu