Horoscop zilnic

sâmbătă, 28 februarie 2015

M-AI UITAT ?

In primavara asta ,ai uitat sa-mi spui ca ...ma iubesti Pe unde ratacesti ,unde ti-e gandul ?
Iubite ...la tine-n suflet e inca iarna ?
Da-mi voie  sa-ti trimit o raza de soare, pe  o adiere de vant ,care sa-ti spuna soptit ...cat de mult te iubesc !
Ti-aduci aminte ...iubite ,de primavara trecuta ...cat de mult m-am bucurat  de caldura si lumina trandafirilor  galbeni?
Dansa sangele in mine ,pentru acele momente senine
Pe fiecara petala era scris... TE IUBESC !
E primavara ...iubite ,a disparut si ultimul fulg de nea ...Eu, te astept!
Cauta-ma  soprit ...si daruieste-mi trandafirii aceea in care mai doarme o iubire .
Trezeste-te ...iubite ! Inca mi-e dor sa ma rasfat in parfumul lor si sa ma invelesc cu petalele lor dantelate ,sa simt ca ma contopesc cu nemurirea ,simtind IUBIREA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu